Článek
Osud stroje není znám. Množství paliva mu neumožňovalo dlouhý let. Předváděcí let měl trvat půl hodiny.
Poté, co stroj zmizel z radaru, posádka se ještě ozvala a požádala o možnost sestupu. Panují obavy, že narazil do hor, protože posádka žádala o sestup z 3000 metrů do výšky nižší, než je výška hor.
Na palubě stroje bylo osm Rusů a nejméně 36 osob z dalších zemí, většinou šlo o představitele různých leteckých společností a novináře. Celkem bylo na palubě nejméně 50 osob, původní informace hovořily o 44.
Do pátrací akce byly nasazeny vrtulníky, nejméně dva z nich se však musely kvůli špatnému počasí vrátit. Akci komplikuje náročný terén a tma.
Superjet je momentálně na propagačním turné po Asii. Do Indonésie přiletěl ve středu. Předtím se už představil v Barmě, Pákistánu, kde o něj projevili zájem, a v Kazachstánu. Ještě se měl ukázat v Laosu a Vietnamu.
Superjety pro sto cestujících už využívá Aeroflot a další ruské aerolinky. Má nižší letové náklady než srovnatelné velké brazilské embraery a kanadské bombardiery.