Článek
Antonov šel podle portálu Aviation Safety Network na nouzové přistání „po ztrátě výkonu motoru po startu z letiště Jessentuki“ v jižní části Stavropolského kraje. Potíže nastaly asi dva kilometry západně od letiště ve fázi počátečního stoupání.
Letadlo poté klesalo přes dálnici Jessentuki-Suvorovskaja. Levým křídlem přitom srazilo sloup veřejného osvětlení. Stroj se také během manévru střetl se stromy.
Podle portálu letoun, který provozuje firma Aviachim Jugtost, byl při nouzovém přistání „značně poškozen“.

Ruský Antonov An-2 je v Česku znám jako Andula.
Antonov An-2 (v kódu NATO Colt) je sovětský jednomotorový celokovový vzpěrový dvouplošník. Od počátku byl vyvíjen jako vysoce univerzální hospodářský letoun pro použití především v lesnictví a zemědělství. Dostalo se mu ale také armádního využití – sloužil jako dopravní a výsadkový stroj.
V Súdánu sestřelili nákladní letadlo, u jednoho člena mrtvé posádky našli ruský pas

K jeho přednostem patří krátký vzlet a možnost provozu na nezpevněných plochách a v podmínkách s minimálním technickým vybavením, a to při relativně vysoké přepravní kapacitě.
Letouny se sériově vyráběly v Kyjevě od roku 1948 (až do roku 1960), v PZL Mielec v Polsku od roku 1959 (do roku 1991 a poté v omezené míře znovu v roce 2001), v Rusku v Moskevské oblasti od roku 1965 a v Číně v Charbinu od roku 1968. Dovážely se i do Československa, kde sloužily jak v civilním, tak ve vojenském sektoru a byly známé pod přezdívkou Andula.