Článek
Podzemní kruhový objezd umožňuje vjezd i výjezd vozidel tak, že to sníží prašnost, která bývá pro prostředí autobusových nádraží jinak běžná.
„Kruhový objezd je 15 metrů pod vozovkou. Z podzemní křižovatky je možný výjezd čtyřmi směry. Dva výjezdy směřují na ulici Mlynské Nivy, třetí do parkoviště a čtvrtý do prostor podzemního autobusového nádraží,“ uvedla developerská společnost HB Reavis.
Zelená střecha i fasáda
Zeleň je nejen na střeše nákupního centra, ale i na její fasádě. „Svisle sázené rostliny jsou zakořeněny ve speciální minerální vlně, aby si udržely vlhkost, živiny a zároveň mohly dál růst,“ konstatovala developerská společnost. Na střeše je trávník, různé rostliny, běžecká dráha i hřiště pro děti.
Po rekonstrukci se přilehlá ulice Mlynské Nivy stala novým městským bulvárem. Pronajímatelná plocha celého projektu přesahuje 130 tisíc metrů čtverečních. Podle odborného časopisu Property EU je zóna Nové Nivy momentálně největším developerským projektem v Evropě. Součástí projektu je také výšková budova Nivy Tower, která je v současnosti se svými 125 metry nejvyšší budou v Bratislavě.
Parkoviště pro kola
V přilehlé cyklověži bude možné zaparkovat 118 kol. V zařízení je možné zaparkovat kolo rychle, pohodlně a hlavně bezpečně. Zájemce umístí kolo do vyznačeného žlábku a vše potřebné už vykoná automatizovaný systém cyklověže. Systém vydá cyklistovi unikátní kód, který slouží k pozdějšímu vyzvednutí kola. Společně s kolem zde může cyklista odložit také přilbu, dětskou sedačku, tašku a jiné příslušenství.
V cyklověži je možné zaparkovat kolo bezplatně po dobu čtyř hodin. Pak se platí jedno euro za každou započatou hodinu. V okolí nového nákupního střediska postavili také nové cyklotrasy o délce jednoho kilometru.