Článek
„Pořád nám říkali, že už poletíme – za 15 minut, za 20 minut, za 30 minut. Dvanáct hodin,“ řekl stanici KGO Thomas Piani poté, co stroj v San Francisku v sobotu večer konečně přistál.
KOMENTÁŘ DNE:
Lyžařské Nagano - Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>
Letadlo nemohlo vzlétnout, protože na letišti byla nezvykle hustá mlha. Ani po delším čase ale nedovolilo letiště ani posádka cestujícím, aby si zase vystoupili. Letiště podle nich bylo plné dalších letů, které nabraly zpoždění.
„Každý zápasil sám se sebou, palubní personál zápasil s námi a my jsme zápasili s palubním personálem,“ poznamenal další pasažér Venkatesh Pahwa.
„Nikdo se nezlobil kvůli zpoždění samotnému. Když není bezpečné letět, tak letět nechceme. Nedávalo ale smysl zůstávat v letadle,“ dodala Ravali Reddyová, podle níž stevardky rozdaly lidem sendviče a pití, když si začali stěžovat, že mají hlad.
Společnost Etihad se cestujícím omluvila. Dodala však, že potíže nevznikly z jejího přičinění a ostatní aerolinie se s nimi také potýkaly. Spoj do San Franciska byl jedním z těch, které byly postiženy nejhůře.