Článek
Syn italských přistěhovalců do Spojených států proslul zejména záchranou zadluženého koncernu Chrysler v 80. letech 20. století. Svou bezmála půlstoletou kariéru v Detroitu ale zahájil v roce 1946 u Forda, kde zjistil, že se spíše prosadí jako obchodník a manažer než jako inženýr a technik. Přišel s ideou prodeje na splátky, kdy nabídl v roce 1956 auto za 56 dolarů s tím, že zákazník bude další tři roky platit každý měsíc 56 dolarů.
Po úspěchu mustangu, na jehož vývoji se sám podílel, dokázal na konci šedesátých let přivést do zisku i divizi Fordu Lincoln, když se podílel na vozu Lincoln Mark III.
V 80. letech byl Iacocca tak populární, že se jeho životopis dostal mezi knižní bestsellery, a dokonce se o něm hovořilo jako o možném kandidátovi na prezidenta. V roce 1978 nastoupil k Chrysleru, který byl v krizi. Iacocca přivedl lidi od Fordu, rozhodl o prodeji části prodělečných položek, získal nový kapitál, snížil náklady i platy vrcholových pracovníků, zrušil prémie i dividendy.
Kritici mu ale vyčítali propuštění tisíců dělníků při restrukturalizaci a také obří plat. I jeho protijaponské projevy se zdají znít jako ozvěna ve výrocích Donalda Trumpa na adresu Číny, poznamenala agentura AFP.
Posledním vozem, za kterým stál, byl Jeep Grand Cherokee. V roce 1993 odešel do důchodu.