Článek
Při loňských volbách mnozí Laru považovali za Trumpovu tajnou zbraň, která mu pomohla k vítězství v její domovské Severní Karolíně. Lara Trumpová se teď stala centrální osobností startující volební kampaně, v níž nechybí pořádání mítinků, shromažďování finančních darů ani zpochybňování nepřejících médií, píše AP.
Cílem kampaně je podle Trumpovy snachy nabídnout Američanům informace, které jim média neposkytují, nebo které zkreslují. Na platformách Twitter, Facebook a Youtube má už kampaň své účty, na nichž publikuje videa a informace. Některá videa během 24 hodin zhlédlo až 1,5 miliónu uživatelů.
Na Facebooku od léta funguje kanál Real News Update, přezdívaný Trump TV. Natáčí se v horních patrech prezidentova newyorského štábu v Trump Tower na Manhattanu. "Real news", tedy skutečné zprávy, mají být protikladem "fake news," tedy vylhaných zpráv, které prezident ve svých projevech často kritizuje jako nečestnou produkci mainstreamových médií.
Lara Trumpová se za Erika provdala v roce 2014, v té době pracovala jako produkční zpravodajského magazínu televize CBS Inside Edition. Loni se ochotně připojila k Trumpově volební kampani, budoucí prezident ji prý pověřil, aby zajistila jeho vítězství v Severní Karolíně. Po Trumpově inauguraci se už do televize nevrátila a plně se věnuje kampani za tchánovo znovuzvolení.
Kampaň sice není zatím nijak mohutná, ale rozbíhá se podle marketingových expertů úspěšně. Na prodej jsou dárkové předměty, zorganizováno bylo šest shromáždění, další uspořádá Lara v příštích týdnech v Michiganu.
Příští prezidentské volby v USA se uskuteční v listopadu 2020.