Článek
„V tuto chvíle je to už produkční stroj,“ řekl ředitel vývojových dílem Boeingu Phantom Work Darryl Davis, když předváděl druhý vyrobený kus s imatrikulací N382TX, který už prodělal pevnostní zkoušky.
Obě společnosti dokázaly postavit letadlo bez velkého objemu práce, když použily pokročilé formy jako lepení, 3D tisk a další technologie snižující náklady, řekl Davies. Jejich použití usnadnilo výrobu pilotní kabiny, řekl manager programu Ted Torgerson serveru Breaking Defence. Normálně konstrukce kokpitu zabere šest týdnů a vyžaduje použití nákladného vybavení. „My jsme zkrátili šestitýdenní proces na osm dní,“ dodal Torgerson. Počet hodin na montáž letadla se díky digitálním technologiím snížila o 80 procent.

Oba vyrobené cvičné letouny T-7A Red Hawk
Klíčový je software, který musí jít upravovat a současně odpovídat i softwaru bojových typů čtvrté a páté generace, jako jsou F-15, F-16, F-22 i F-35.
Typ vyhrál soutěž na nový letoun pro pokračovací výcvik, který nahradí letité Northropy T-38 Talon. T-7A Red Hawk porazil T-50 Golden Eagle, se kterým přišel Lockheed spolu s Korea Aerospace. Porazil i T-100 od skupiny Leonardo vycházející ze stroje M-346 Master.
Vyrobit se má 351 nových strojů a dodat 40 simulátorů.

První vyrobený cvičný letoun T-7A Red Hawk se zapnutým přídavným spalováním
První let absolvoval prototyp Red Hawku 20 prosince 2016. Letos v létě absolvoval řadu náročných zkoušek, kdy se testoval i let na zádech, nebo spuštění motoru General Electric F404 poté, co by za letu vysadil. Stroj má být schopen doplňovat palivo za letu a nést i výzbroj, takže může sloužit i jako lehký stíhací nebo bitevní.