Článek
Páteční let nad státem Washington trval zhruba dvě a půl hodiny. Na letišti nedaleko města Moses Lake si piloti vyzkoušeli přistání s letmým dotekem (manévr v angličtině nazývaný touch and go). Stroj přistál v Seattlu, zhruba 11 kilometrů od místa startu.
Stroj MAX 10 je o něco větší než modely, které už létají. Délka vzrostla z 39,52 metru u verze MAX 8 na 43,8 metru. Rozpětí zůstává na 35,9 metru. Stroj s doletem až 6110 km, tedy o 460 km menším, než má MAX 8, je určen až pro 230 pasažérů (v konfiguraci se dvěma třídami pro 188 až 204 cestujících) a má soupeřit s Airbusem A321neo.
Stroje 737 MAX zůstávají nejprodávanějším typem Boeingu, přestože se v nedávné době potýkaly s problémy s elektřinou, a předtím nemohly 20 měsíců do vzduchu po dvou haváriích, které si vyžádaly 346 lidských životů. Po nich musel být výrazně upraven systém automatické stabilizace letu MCAS. který má zabránit ztrátě vztlaku při příliš prudkém stoupání.
Vyřazení letadel MAX z provozu a propad poptávky vlivem pandemie covidu-19 přivodily loni Boeingu ztrátu 8,4 miliardy dolarů (181,1 miliardy Kč).