Článek
South Fork Industries tvrdí, že střely zabrání fanatikům ve vstupu do jejich ráje. „S municí Jihawg muslimského teroristu nejen zabijete, ale také pošlete do pekel. Pokud bude nezbytné bránit sebe a své blízké, naše munice funguje hned ve dvou rovinách. Dává rádoby mučedníkům důvod k zamyšlení, než zahájí útok,“ agituje firma pro svůj výrobek, jehož název odkazuje na džihád i na vepře (anglicky mj. hawg).
Další reklamní slogany, jež firma používá pro propagaci své munice, znějí „mír pomocí vepřového“ či „nenásilný a přirozený odpuzovač radikálního islámu“. Inzerce používá i hesla „Nacpěte trochu šunky (anglicky ham) do MoHAMeda!“.
Expertka na náboženství Shannon Dunnová z Gonzaga University ale připomíná, že se firma mýlí, pokud čeká spásu od sádla: „V koránu není trest za kontakt s vepřovým. Podle některých ho mohou muslimové jíst, pokud jim hrozí vyhladovění.“