Článek
Ve čtvrteční televizní debatě proti sobě šli dva kandidáti na viceprezidenta. Za republikány současný viceprezident Mike Pence a za demokraty senátorka Kamala Harrisová. Debata měla ale ještě jednoho účastníka, byť nezvaného. Byla jím moucha, která si Pence oblíbila a seděla mu na hlavě celé dvě minuty.
19 Tweets About The Fly On Mike Pence's Head That Actually Made Me Laugh Even Though I Hate It All https://t.co/fl8UaCkTZ8
— BuzzFeed (@BuzzFeed) October 8, 2020
Pokud však dvoukřídlého návštěvníka vyřadíme a porovnáme pouze skutečné kandidáty na viceprezidenta, pak co do počtu příspěvků vyhrál současný zástupce hlavy státu Pence. Toho uživatelé na Twitteru v průběhu debaty zmiňovali o 76 procent častěji než Harrisovou, a dokonce o 82 procent častěji po skončení debaty. Moucha se ovšem v průběhu debaty stačila sama na sociální síti zaregistrovat.
I’m secretly telling him words to speak. #Fly #Pence #VPDebate
— VPDebateFly (@VPDebateFly1) October 8, 2020
Debatě kandidátů na viceprezidenta USA vévodila pandemie, nejvíce ale zaujala moucha
Amasse Bari z Courantského institutu, jeden z autorů studie, uvedl, že výzkum potvrdil to, čeho se všichni političtí marketéři obávají. Ať už mají kandidáti jakákoli témata, o kterých chtějí, aby se mluvilo, někdy diskusi ovlivní i ten nejmenší a nejnepředvídatelnější moment.