Článek
Korčok by zvítězil o 3,4 procenta podle průzkumu agentury NMS Market Research pro deník Sme. Agentura Focus pro televizi Markíza naměřila pro Pellegriniho 50,8 procenta a pro Korčoka 49,2 procenta. Podle těchto výsledků se zdá, že souboj je zcela otevřený.
Podle agentury NMS Market Research se Pellegrinimu daří získávat voliče bývalého předsedy Nejvyššího soudu Štefana Harabina, který skončil v prvním kole na třetím místě a získal téměř 265 tisíc hlasů. Druhého kola se chce zúčastnit 75 procent voličů Harabina, z nichž 93 procent dá hlas Pellegrinimu.
Korčok ale před druhým kolem oslovuje i zcela nové voliče, kteří se prvního kola prezidentských voleb nezúčastnili. Hlas mu dají voliči Progresivního Slovenska, strany Svoboda a Solidarita, Křesťanskodemokratického hnutí i naprostá většina voličů Igora Matoviče, který kandidoval v prvním kole prezidentských voleb a získal 49 tisíc hlasů.
Pellegrini by podle průzkumu získal víc hlasů voličů strany Směr-sociální demokracie premiéra Roberta Fica než voličů vlastní strany Hlas-sociální demokracie. Dvanáct procent voličů Hlasu dá dokonce hlas Korčokovi.
Exministr zahraničí oslovuje mladší voliče ve věku 18 až 31 let. Předseda parlamentu má podporu u starších voličů ve věku 45 až 64 let. Korčok oslovuje vysokoškolsky vzdělané lidi ve městech, až 60 procent voličů Pellegriniho má základní vzdělání a žije v obcích.