Článek
Autorem projektu je španělský výzkumný ústav Cybermetrics Lab, který se specializuje na kvantitativní analýzy Internetu a obsahy webových stránek.
Pořadí webových stránek vysokých škol ekonomických bylo stanoveno na základě kombinace několika kritérií: počet stránek dostupných ve čtyřech největších vyhledávačích (Google, Yahoo, Live Search, Exalead), počet unikátních odkazů vedoucích na stránky, počet textových souborů v Adobe Acrobat (pdf) a počet vědeckých prací publikovaných na webu v letech 2001 – 2008 (hodnoceno dle databáze Google Scholar).
Průměrná měsíční návštěvnost webových stránek VŠE je cca 300 000 přístupů. Celková návštěvnost v roce 2009 byla 3 684 382 přístupů.
Umístění | Škola |
---|---|
1. | Harvard Business School |
2. | Instituto de Empresa Business School |
3. | University of Pennsylvania Wharton School |
4. | New York University Leonard N. Stern School of Business |
5. | Université de Montreal Ecole des Hautes Etudes Commerciales |
6. | Copenhagen Business School |
7. | University of Economics Prague |
8. | London Business School |
9. | Graduate School of Business & Public Policy Naval Postgraduate School |
10. | Norwegian School of Management |