Článek
Ještě v letošním roce plánuje zvýšit hodnotu stravenek devět procent firem. Hned v lednu sedm procent respondentů a zbylých 18 procent dotázaných navýší hodnotu stravenek během roku 2018.
„Jednak to souvisí s dobrým stavem ekonomiky, navíc stravenky patří trvale k důležitým zaměstnaneckým benefitům,“ vysvětluje důvody František Boudný, obchodní ředitel Předvýběru.
Významný benefit, nikoli však ten hlavní
Podle tří čtvrtin (77 procent) respondentů jsou stravenky významný, i když nikoli nejdůležitější benefit. Šestnáct procent firem je ovšem považuje za nejdůležitější výhodu poskytovanou zaměstnavatelem. Pouze v sedmi procentech podniků považují stravenky za stále méně důležité.
Dle letního průzkumu personální agentury Grafton Recruitment nicméně zaměstnanci už považují stravenky spíše za standard, nikoli za benefit.
Obědy v restauracích zdražují. Novinky informovaly, že průměrná útrata v ČR za oběd v restauraci se v září vyšplhala již na více než 109 Kč. [celá zpráva]