Článek
Úkolem recepční/ho je především zajištění plynulého chodu recepce. Patří sem přijímání návštěv, zajišťování drobných administrativních úkonů, objednávání taxi, letenek, kurýrů. Další kompetencí je evidence pošty, předávání vzkazů a přepojování telefonů. |
Recepční je pomyslnou vizitkou společnosti. Jedná se o první osobu, se kterou se ve společnosti potkáte. Proto je velmi důležité, aby byl zaměstnanec na této pozici vždy a za všech okolností profesionální, zákaznicky orientovaný a samozřejmě byl schopen zvládat práci na PC. Na pozici recepční je velmi důležitá znalost minimálně jednoho světového jazyka, zejména anglického.
Pozice firemní/ho (či hotelové/ho) recepční/ho je vhodná pro absolventy, kteří chtějí nasbírat první pracovní zkušenosti. Nadřízeným je obvykle Office Manager nebo Vedoucí recepce / Front Office Manager.
Pozice firemní/ho (či hotelové/ho) recepční/ho je vhodná pro absolventy, kteří chtějí nasbírat první pracovní zkušenosti. Nadřízeným je obvykle Office Manager nebo Vedoucí recepce / Front Office Manager.
Pozice firemní/ho (či hotelové/ho) recepční/ho je vhodná pro absolventy, kteří chtějí nasbírat první pracovní zkušenosti. Nadřízeným je obvykle Office Manager nebo Vedoucí recepce / Front Office Manager. Ze strany zaměstnavatelů je obvykle vyžadováno středoškolské vzdělání. Jak již bylo zmíněno, nutná je znalost alespoň jednoho cizího jazyka (obvykle anglického) a schopnost práce s PC (MS Office). Vzhledem k náplni práce je u kandiátů požadována samostatnost, proaktivita a velmi dobré komunikační dovednosti (reprezentativní vystupování).
Pozice firemní/ho (či hotelové/ho) recepční/ho je vhodná pro absolventy, kteří chtějí nasbírat první pracovní zkušenosti. Nadřízeným je obvykle Office Manager nebo Vedoucí recepce / Front Office Manager. Ze strany zaměstnavatelů je obvykle vyžadováno středoškolské vzdělání. Jak již bylo zmíněno, nutná je znalost alespoň jednoho cizího jazyka (obvykle anglického) a schopnost práce s PC (MS Office). Vzhledem k náplni práce je u kandiátů požadována samostatnost, proaktivita a velmi dobré komunikační dovednosti (reprezentativní vystupování).
Pozice firemní/ho (či hotelové/ho) recepční/ho je vhodná pro absolventy, kteří chtějí nasbírat první pracovní zkušenosti. Nadřízeným je obvykle Office Manager nebo Vedoucí recepce / Front Office Manager. Ze strany zaměstnavatelů je obvykle vyžadováno středoškolské vzdělání. Jak již bylo zmíněno, nutná je znalost alespoň jednoho cizího jazyka (obvykle anglického) a schopnost práce s PC (MS Office). Vzhledem k náplni práce je u kandiátů požadována samostatnost, proaktivita a velmi dobré komunikační dovednosti (reprezentativní vystupování). Tato pozice je ideálním startem pro získání pracovních návyků, zdokonalení práce s počítačem, zvládnutí administrativních úkolů a jednání s klienty a kolegy.
Velmi často se v rámci společnosti zaměstnanci na této pozici posouvají na pozice asistentské či referentské, a to obvykle po dvou letech ve společnosti.
Iva Šimůnková, divizní manažerka Office Team, Robert Half International