Článek
„Podařilo se nám oslovit specialisty v oboru. Tím, že workshopy probíhaly na naší centrále, jsme měli příležitost lidem zprostředkovat autentický zážitek z fungování firmy v běžném provozu,“ uvedla Helena Kuklíková, personální ředitelka Seznam.cz.
Workshop Seznam, jak ho neznám se konal pro zájemce o nové technologie a digitální marketing. Cílem akce bylo představit šíři témat firmy. Od pondělí 19. června do středy 21. června prošla centrálou na pražském Andělu téměř stovka návštěvníků.
Nahlédli do zákulisí redakcí Seznam Zpráv či internetové televize Stream.cz. Dozvěděli se, co obnáší práce obchodníka v online reklamě, případně jak se vyvíjejí služby jako Zboží.cz.
První rozsáhlá akce
Seznam.cz uspořádal událost tohoto rozsahu poprvé.
„Zájem nás mile překvapil, nakonec jsme mohli vyhovět dvěma třetinám ze všech přihlášených. Při sestavování programu jsme se snažili vyhovět časovým možnostem i odbornosti přihlášených tak, aby připravené workshopy byly co nejvíce relevantní. Například lidem, kteří pracují v reklamě, přednášeli kolegové z oddělení Nových médií. Programátoři či vývojáři se potkali s produktovými manažery služby Seznam.cz E-mail nebo Prohlížeče,“ vysvětlila Kuklíková.
V současné době ve společnosti pracuje přes 1200 zaměstnanců, výlučně na IT pozice připadá třetina. Jde zejména o programátory, vývojáře, produktové manažery a takzvané scrum mastery, tedy lidi odpovědné za odstranění překážek týmu na plnění produktových cílů. Seznam.cz nově rozšiřuje tým vývojářů se zájmem o „big data“ (enormní objemy počítačových dat) v Plzni.