Článek
„Podařilo se nám oslovit specialisty v oboru. Tím, že workshopy probíhaly na naší centrále, jsme měli příležitost lidem zprostředkovat autentický zážitek z fungování firmy v běžném provozu,“ uvedla Helena Kuklíková, personální ředitelka Seznam.cz.
Workshop Seznam, jak ho neznám se konal pro zájemce o nové technologie a digitální marketing. Cílem akce bylo představit šíři témat firmy. Od pondělí 19. června do středy 21. června prošla centrálou na pražském Andělu téměř stovka návštěvníků.

Luděk Staněk hovořil o tom, jak se vyrábějí pořady Stream.cz.
Nahlédli do zákulisí redakcí Seznam Zpráv či internetové televize Stream.cz. Dozvěděli se, co obnáší práce obchodníka v online reklamě, případně jak se vyvíjejí služby jako Zboží.cz.
První rozsáhlá akce
Seznam.cz uspořádal událost tohoto rozsahu poprvé.

Jan Mertl, oblastní manažer Seznam.cz, představil práci obchodníků v regionech.
„Zájem nás mile překvapil, nakonec jsme mohli vyhovět dvěma třetinám ze všech přihlášených. Při sestavování programu jsme se snažili vyhovět časovým možnostem i odbornosti přihlášených tak, aby připravené workshopy byly co nejvíce relevantní. Například lidem, kteří pracují v reklamě, přednášeli kolegové z oddělení Nových médií. Programátoři či vývojáři se potkali s produktovými manažery služby Seznam.cz E-mail nebo Prohlížeče,“ vysvětlila Kuklíková.

Ekonomický reportér Adam junek ukázal, jak vznikají zprávy na Seznamu.
V současné době ve společnosti pracuje přes 1200 zaměstnanců, výlučně na IT pozice připadá třetina. Jde zejména o programátory, vývojáře, produktové manažery a takzvané scrum mastery, tedy lidi odpovědné za odstranění překážek týmu na plnění produktových cílů. Seznam.cz nově rozšiřuje tým vývojářů se zájmem o „big data“ (enormní objemy počítačových dat) v Plzni.