Článek
Kampaň měla podpořit léčbu rakoviny prostaty. To se nakonec povedlo a díky řadě naplánovaných aktivit se mezi jednotlivými odděleními Seznamu a pobočkami po celé republice vybralo téměř 200 tisíc korun.
„Moc si vážíme toho, že se naše kampaň takto umístila. Kromě obdivuhodné sumy, kterou naši zaměstnanci věnovali na léčbu rakoviny prostaty, si především ceníme obrovské vervy, s jakou se kolegové zapojili do organizace projektu, a velkého altruismu, s jakým se u nás podporují charitativní akce,“ uvedl Tomáš Novotný, manažer interní komunikace Seznam.cz.
„Celou kampaň jsme si sami vymysleli i realizovali pouze v rámci běžného rozpočtu, proto nás těší, že jsme dokázali takto obstát v tvrdé konkurenci evropských projektů,“ dodal k vítězství v soutěži Novotný.
Prostřednictvím mezinárodní soutěže FEIEA Grand Prix oceňuje evropská asociace FEIEA (Federation of European Business Communication Associations) výjimečné projekty v oblasti interní komunikace a souvisejících činností.