Článek
I když má hyperloop umožňovat dopravu rychlostmi až okolo tisíce kilometrů za hodinu, při testu se pohybovali jen rychlostí 172 km/h. Testovací dráha má délku 500 m a oba lidé strávili v kapsli 15 sekund.
Virgin Hyperloop není jedinou firmou, která tento systém dopravy rozvíjí, ale je první, která při testech posadila do kapsle lidi.

Interiér kabiny hyperloopu
Luchianová řekla BBC, že test byl „vzrušující psychicky i fyzicky“. Dodala, že cesta byla hladká a nepřipomínala horskou dráhu, i když zrychlení bylo prudší, než by bylo u delší trasy. Ani jí, ani Giegelovi se neudělalo špatně, dodala.
Za ideou hyperloopu stojí Elon Musk, který přišel s nápadem přenést systém magnetického vlaku do potrubí, z něhož by byl odčerpán vzduch. To by umožnilo zvýšit rychlost, protože ve vakuu by odpadl aerodynamický odpor.

Kabina Virgin Hyperloopu v Las Vegas
Systém, který by například umožnil přepravit lidi mezi londýnskými letišti Gatwick a Heathrow za čtyři minuty, má hodně kritiků, protože by potřeboval vybudovat složitou infrastrukturu potrubí, z nichž by byl odčerpán vzduch.

Josh Giegel a Sara Luchianová v kabině hyperloopu