Článek
Belgický designér futuristicky vzhlížejícího vzdušného kolosu Vincent Callebaut věří, že jeho projekt představuje dlouhodobě využitelný způsob dopravy. Navíc je poháněný biopalivem. To dělá ze vzducholodě nejekologičtější dopravní prostředek.

Vizualizace vzducholodí nad městem.

Projekt nejekologičtějšího dopravního prostředku na světě poháněného energií z odpadků.
Obří vzducholoď by měla pojmout náklad až 200 tun a dosáhnout rychlosti 175 kilometrů za hodinu. Byla by tak dvakrát rychlejší než výletní loď, ale například sedmkrát pomalejší než letadlo.

Projekt belgického designéra Vincenta Callebauta.

Vzducholoď Hydrogenase a její konstrukce zblízka.
Hydrogenase by startovala přímo ze speciálně upravených kruhových mol na hladině vody. Vize realizování projektu je předběžně určená na rok 2030.

Za dvacet let bychom mohli na obloze vídat podobné monstrózní vzducholodi.