Článek
Plány na obnovení marketingového oddělení oznámila česká internetová jednička přede dvěma měsíci. Od té doby hledala vhodného ředitele. Neúspěšně.
„Když od nás v roce 2013 odešel marketingový ředitel, nenašli jsme vhodnou náhradu. Jednotlivé týmy marketingu jsme proto přesunuli do dalších oddělení ve firmě. S ohledem na naše rostoucí nároky se k jednotně řízenému marketingu nyní vracíme. Na trhu se nám nepodařilo najít vhodného kandidáta, a proto volíme cestu interního člověka. Je jím Petr Král,“ komentoval změnu na postech top managementu Michal Feix, výkonný ředitel společnosti Seznam.cz.
Podle něj není marketing Královi nijak cizí. „Petr se marketingu doposud věnoval v produktovém oddělení skrze tým produktové komunikace, který stojí za kampaněmi podporujícími naše služby,“ doplnil Feix.
Král bude obnovené marketingové oddělení skládat z týmů produktové komunikace, eventů, PR a interní komunikace a distribuce spolu se sociálními sítěmi.