Článek
Během své profesní kariéry zažili mnoho krizových momentů, ze kterých vyšli poučeni. Postupujícími lety získali také životní nadhled. Ale ještě jeden rys mívají příslušníci skupiny 50 plus společný – nedostatek sebevědomí a to, že neumějí prodat své schopnosti. Naučit se to mohou ve čtvrtek 30. října v dalším on-line semináři na www.vetsisance.cz.
Neprodávat sebe, ale „produkt“
Seminář Jany Brabcové, jednatelky vzdělávací společnosti Grafia, poskytne starším zaměstnancům možnost podívat se na sebe očima marketéra. Možná že právě lidem s nižším sebevědomím pomůže, když na pohovorech budou vychvalovat nikoli sami sebe, ale „produkt“, za kterým se skrývají jejich pracovní schopnosti a dovednosti.
Silné a slabé stránky
„Lidé by měli začít tím, že definují své silné a slabé stránky. Důležité je rovněž poznat potenciálního zaměstnavatele či personalistu v agentuře, a pochopit, jak uvažují, co očekávají, jaké informace potřebují slyšet,“ doporučuje Jana Brabcová. Samostatnou kapitolou semináře je pak i stanovení vlastní ceny – tedy platu.
Dodá motivaci
On-line seminář Jak udělat ze svého věku přednost by měl lidem, kteří jsou delší dobu bez práce, dodat motivaci a přimět je podívat se na svou situaci trochu jinak. Ke zhlédnutí bude na webu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost www.vetsisance.cz od čtvrtka 30. října. Navíc lektorka Brabcová bude návštěvníkům webu k dispozici v živém on-line chatu od 17 do 19 hodin.