Článek
Jedním z takových společností na trhu je síť maloobchodních prodejen Žabka, a.s. Bez podnikatelského rizika se může v podstatě každý pokusit vytvořit vlastní fungující podnik – maloobchod, kde se bude realizovat nejen jako „zaměstnanec“ a člen celorepublikového týmu, ale i jako manažer svého vlastního týmu a provozu.
To vše bez rizika, vstupního kapitálu, a navíc se zajištěným know-how. Kvalita projektu stále získává na popularitě a dle slov HR Specialistky Šárky Codlové se těší stále větší oblibě zájemců: „V loňském roce jsme umožnili otevřít vlastní prodejnu 30 manažerům a letos jich přibude dokonce 70. V dnešní době kandidáti oceňují možnost stát na vlastních nohou a podnikat „v malém“, ale zároveň cítit jistotu silného zázemí.“
Největší zátěží, nejen časovou, ale i finanční pro start a dlouhodobé fungování nového projektu je jeho uvedení na trh, a s tím spojená propagace. I v tomto ohledu je o frančízanty královsky postaráno.
„Veškerý marketing v Žabce je řízen centrálně. Jeho činnost začíná jednotným vzhledem našich prodejen, designem vnitřního vybavení a celkového uspořádání provozoven. Nedílnou součástí marketingové komunikace jsou akční letáky, webové stránky, tištěná komunikace a outdoorová reklama,“ říká Milan Baka, marketingový koordinátor.