Článek
„Věříme, že i letos se v prostorách ČVUT sejde skupina příjemných lidí a všichni si ShopCamp užijí a odnesou si z něj mnoho nových, a hlavně přínosných informací. I tentokrát se mohou účastníci těšit jak na přední tváře české e-commerce a ostřílené profíky, tak na nové naděje ze světa on-line nakupování,“ uvedl Miroslav Uďan ze společnosti Shoptet, která se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení.
Daná firma akci organizuje spolu se společností Shopsys, která na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy.
E-commerce (elektronická komerce, e-komerce) je forma obchodování, která k realizaci veškerých transakcí využívá výhradně moderní elektronické komunikační prostředky, zejména internet. |
ShopCamp je určený především pro majitele či zaměstnance e-shopů a zástupce firem poskytujících služby pro internetové obchody. Na akci ale zavítají i další příznivci e-commerce a on-line podnikání.
„O tom, že nám před čtyřmi lety vznikl pod rukama koncept ShopCamp, který je pro profesionály z oblasti e-commerce zajímavý, svědčí i fakt, že vstupenky jsou pryč každý rok čím dál dříve. Z celkových 600 vstupenek se 400 kusů rozebralo za dvě minuty, první stovka zmizela dokonce během tří vteřin,“ poznamenal Petr Svoboda ze společnosti Shopsys.
Tvorba kvalitního obsahu
Během dne v hlavním sále Pošty bez hranic, generálního partnera akce, promluví například zakladatel Aukra Václav Liška, Michal Hanáček ze společnosti Pilulka či Petra Plemlová z e-shopů Unuo a Unuodesign.
Dále zazní příspěvky zaměřené na tvorbu kvalitního obsahu či automatických kampaní, posluchači se dozvědí i informace o vývoji a budoucnosti srovnávačů zboží nebo možnostech vzdělávání v oblasti e-commerce. Vstup na všechny přednášky i workshopy je pro registrované účastníky zdarma.
„Doufáme, že se nám podaří navázat na předchozí tři roky a letošní rok bude ještě lepší než ty předchozí,“ prohlásil za organizátorský tým Matěj Kapošváry.