Článek
Studie Randstadu USA, společnosti se druhým nejvyšším počtem zaměstnanců, zjistila, že se zvyšujícími se finančními problémy, se musí společnosti více zaměřit na podstatu výdajů ve vztahu ke svým zaměstnancům.
„Profesní rozvoj a morálka zaměstnanců by vždy mělo být pro zaměstnavatele na předním místě, obzvláště při ekonomické stagnaci, když zaměstnanci mohou pociťovat další břemena,“ řekl ředitel Randstadu Eric Buntin.
Dotazník na internetu vyplnilo 2337 lidí, z nichž jen 43 % si myslí, že jejich nadřízený je přístupný k jejich nápadům, pouze 47 % souhlasí s přesčasy, ale jen aby zapůsobili na svého nadřízeného a zajistili si určitou pracovní stabilitu. Méně než 30 % souhlasilo s tím, že jejich nadřízený splňuje funkci motivátora či profesního rádce.
Ženy pracují více a pilněji
„Pokud jde o zapůsobení na nadřízeného nebo zajištění pracovní stability v době ekonomické krize, průzkum ukázal, že ženy jsou schopné pracovat více a pilněji,“ řekl Buntin a dodal: „Zdravý vztah zaměstnance se zaměstnavatelem velmi přispívá k celkové pozitivní náladě na pracovišti.“
Průzkum byl uskutečněn společností Hartus Interactive. Data byla roztříděna podle zástupců celé americké populace na regiony, věkové skupiny, pohlaví, vzdělání, domácnost, příjmy a rasy.