Hlavní obsah

Marketérem roku byl vyhlášen Stanislav Bernard z pivovaru Bernard

Marketérem roku 2011 se stal spolumajitel rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard. Získal hlavní cenu v soutěži, kterou pořádá Česká marketingová společnost.

Foto: archiv Česká marketingová společnost

Marketér roku 2011 Stanislav Bernard (vlevo), Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS a Gustav Tomek, předseda hodnotitelské komise

Článek

Soutěž, jejíž výsledky byly vyhlášeny ve středu 16. května v divadelním sále pražského klubu Lávka, oceňuje osobnosti, které se úspěšné podílí na rozvoji vlastní firmy či instituce, pro niž pracují, a na rozvoji marketingu všeobecně.

Vedle hlavní ceny - Velkého delfína - udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity v posilování obecného povědomí významu marketingu pro rozvoj společnosti, praktického využívání marketingu a uplatňování nových trendů.

Soutěž je otevřená pro všechny

Přihlášku do soutěže, jejímž mediálním partnerem je deník Právo, mohli zaslat všichni zájemci, kteří jsou činní v marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné.

U osobností navrhovaných na titul Marketér roku se hodnotil například jejich podíl na zvýšení konkurenčních schopností firmy či instituce, používání a prosazování nových metod a technik práce v marketingu, budování známosti značky a produktu či pedagogická a publikační činnost v oblasti marketingu.

Letošnímu Marketérovi roku přišel popřát i loňský vítěz soutěže, Jiří Rückl ze společnosti Rückl Crystal

Výběr článků

Načítám