Článek
Čtveřice studentů Mason Holden, Ewan Alston, Andrew Flynn a Martin Keane navrhli koncept modulů rychlovlaku SkyLink, které se mohou nejen pružně na zemi spojovat a oddělovat, ale navíc je může přímo na zemi nabírat automatický letoun SkyShip, který je přenese na delší vzdálenost.
Projekt počítá s tím, že podle konkrétních požadavků by se vypravovaly jednotlivé soupravy se 48 místy, aby se cestující dostali co nejblíže k cíli bez zbytečného přestupování. Tyto jednotlivé vlaky by navíc díky svým akumulátorům představovaly i nové baterie pro letoun, který by je nabral.
Obrovské křídlo by tak vlastně nepřistávalo, kromě předepsané údržby.
V rámci konceptu studenti navrhli velkou spirálovou dráhu (pro Peking), která by v několika soustředných kruzích procházela městem. Někde na okraji by pak mohl být terminál uzpůsobený pro přiblížení letadel, která by podobně jako vlaky využívala technologie maglev (magnetické levitace) pro synchronizaci pohybu s vlaky, jejich zachycení a opětovné vystoupání do výšky.
Je ovšem otázkou, zda se tak převratný koncept uchytí. Jeho autoři předpokládají, že by se mohl prosadit někdy kolem roku 2050.