Článek
Vyrušování, které mají na svědomí neohleduplní kolegové, znamená pro zaměstnance průměrnou denní časovou ztrátu 22 minut. Téměř celou půlhodinu ale pracovníci v kancelářích ztratí každý den tím, že se potýkají s kolabujícím počítačem nebo pomalým internetem. Nefungující techniku označilo za problém 92 procent dotázaných.
Horko nebo zima
Průzkum také potvrdil, že v kancelářích přetrvávají potíže s nastavením ideální teploty. Plných 82 procent respondentů uvedlo, že jim dobré rozpoložení při práci kazí buď přílišné horko, nebo přílišná zima v místnosti.
Někdy problémy dosáhnou takových rozměrů, že přimějí zaměstnance až k odchodu z firmy. Téměř třetina dotázaných prozradila, že dala výpověď kvůli otravnému kolegovi, 20 procent odešlo kvůli kvalitě pracoviště jako takového a deset procent vyhnaly opakované problémy s technikou.
Průzkum si nechala vypracovat firma Samsung od skupiny Censuswide, která se dotazovala tisícovky zaměstnanců britských firem s méně než 250 zaměstnanci.