Článek
Antidiskriminační kampaň vznikala podle zadání nevládní neziskové organizace Gender Studies, která ji financovala s pomocí Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky, uvedla Linda Sokačová, pro rozvoj a strategické plánování Gender Studies.
Antidiskriminační kampaň vznikala podle zadání nevládní neziskové organizace Gender Studies, která ji financovala s pomocí Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky, uvedla Linda Sokačová, pro rozvoj a strategické plánování Gender Studies.
S diskriminací na trhu práce se podle Gender Studies setkávají ročně tisíce osob v ČR. Ve spotech, které jsou variací na běžný pracovní rozhovor, se před dvojicí personalistů postupně vystřídá mladá uchazečka o práci, muž žádající mateřskou dovolenou a starší žena.
Rozhovor se stočí k nevybíravému ponižování dotyčného pracovníka či uchazeče o zaměstnání, které zvýrazňuje použití triku, pomoci kterého se dotyčný pod palbou otázek personalistů stále více zmenšuje. Spoty je možno shlédnout zde.
Rozhovor se stočí k nevybíravému ponižování dotyčného pracovníka či uchazeče o zaměstnání, které zvýrazňuje použití triku, pomoci kterého se dotyčný pod palbou otázek personalistů stále více zmenšuje. Spoty je možno shlédnout zde.
Celou kampaň zastřešuje motto "nenechte se diskriminovat" upozorňující na práva zaměstnanců a uchazečů o práci. Koncept spotů pochází z dílny produkční společnosti FilmBreak, která se ujala i realizace celé kampaně. Režisérem trojice spotů je absolvent FAMU Martin Duda. Televizní spoty vznikly v projektu Půl na půl v rámci programu EU Equal.