Článek
V rámci středoškolské soutěže Formule 1 na školách mají studenti za úkol navrhnout, zkonstruovat, otestovat, vyrobit a závodit s vlastním modelem formule 1, který je poháněn CO2. Důležitou součástí úspěchu je ovšem také bezchybný marketing. Soutěžící musí pro svůj tým vymyslet atraktivní image, získat pro něj podporu ve svém okolí a např. také sehnat sponzory.
"Nejlepší žákovské modely formulí se do Techmanie vracejí již podruhé. Tentokrát se devět českých týmů z celé republiky utká o titul celonárodního vítěze, který bude Českou republiku reprezentovat na světovém finále v texaském Austinu," uvedl tiskový mluvčí plzeňské Techmanie Tomáš Moravec.
Celá akce je otevřena veřejnosti, která může soutěžím a prezentacím nejen přihlížet, ale také se aktivně zapojit.
I návštěvníkům Techmanie bude totiž umožněno vyzkoušet si závody modelů Formule 1 na dvacetimetrové dráze a vžít se tak do role závodník.
Akci mimo to zatraktivní technický exponát Fakulty strojní Západočeské univerzity v Plzni, který představí současné způsoby vývojových a konstrukčních prací.