Článek
Kdysi to bylo téměř místo lidové zábavy a setkávání učňů, středoškoláků a zvědavých důchodců. Časem se z něj stalo místo setkávání odborníků. Mezinárodní veletrh Style a Kabo postupně získal klasifikaci B2B.
Letošní veletrh je dvaapadesátý v pořadí. Od roku 1993 je obchodním vrcholem módního průmyslu zejména České republiky, Slovenska a zemí východní Evropy.
Dnes se na stáncích setkávají především módní návrháři a nákupčí textilních a souvisejících materiálů. Má to tu výhodu, že mezi stánky není přelidněno, lze mezi nimi bez problémů procházet a prostředí je podstatně kultivovanější. Vloni veletrh navštívilo 5714 návštěvníků. Vystavovatelů bylo tři sta, států čtrnáct, českých firem pětasedmdesát. Letos se očekávají podobná čísla.
Jediný problém budou mít ti, kteří budou chtít výstaviště navštívit, ale nemají s výrobou oděvů, obuvi a kožedělných výrobků nic společného. Ti se na veletrh Styl a Kabo nedostanou.
Kdo obor studuje nebo v něm pracuje, má možnost vyplnit příslušný formulář a získat klubovou kartu Style-Kabo. Karta umožňuje vstup na oba mezinárodní veletrhy zdarma a další výhody. Při příchodu k turniketům ve vchodu E, P nebo k hlavnímu vchodu stačí načíst kód z karty.
Součástí mezinárodních výstav jsou jako obvykle módní přehlídky, přednášky, besedy a prezentace. A rovněž prodej různých doplňků, od klobouků přes čepice a šály až po bižuterii.