Článek
V prostředí kostela v Noskově podání dokonale vyzněla Bachova Fantasie a fuga g moll, stejně jako Sonáta pro trubku a varhany od Pavla Josefa Vejvanovského.
Varhany v místním kostele by potřebovaly pochopitelně ozdravnou a dolaďovací kúru, o to víc je nutno ocenit varhaníkův výkon, a to jak v přednesu kompozice jemu velmi blízkého velmistra fugy, tak třeba v Koncertu h moll (Allegro - Adagio - Allegro) Johanna Gottfrieda Walthera nebo Pachelbelově Variaci na Werde munter, mein Gemünde.
Trubka v doprovodu varhan měla slovo především ve skladbách anglického barokního mistra Henry Purcella - ačkoliv tento zemřel poměrně mlád, má na kontě takřka pět set děl. O jeho prestižním postavení svědčí například skutečnosti, že již ve věku dvaceti dvou let byl jmenován varhaníkem ve Westminsterské katedrále, později pak v Královské kapli.
Dále zazněla např. Sonáta No. 4 B dur od Felixe Mendelssohna Bartholdiho (Allegro con brio & Allegro Maestoso) či Menuet z Gotické suity, nejznámějšího díla francouzského skladatele Léona Bölemanna.
Kostel Narození Panny Marie, spravovaný sympatickým panem farářem, tak v nedělním deštivém odpoledni byl pro návštěvníky koncertu místem plných vznešených i hřejivých tónů, působivý interiér výtečně doplňoval poselství hudby dávných autorů a dal prostor k zastavení se a zamyšlení v dnešní nesmyslně uspěchané době.
Video z koncertu a procházka prostory kostela, pro názornost a potěchu oku i uchu http://www.youtube.com/watch?v=mrkvV73h-v0