Článek
Navštívíte-li jako host restauraci, bar či kavárnu ze sítě iPublicity, najdete ve stole zabudovaný tablet, vyberete si z interaktivního jídelního lístku Spectu, pročtete si e-mailovou poštu, zhlédnete aktuální zprávy... Ve chvíli, kdy se host přestane tabletu aktivně věnovat, rozjede se cirkulace poutavých sreenů s nabídkami nejen regionálních firem.
Novinku přivedl k životu tvůrce myšlenky a zakladatel společnosti iPublicity Tomáš Češek. „V každém správném muži je skrytý kluk, který si rád hraje – ani já nejsem výjimka. Seděl jsem v oblíbené restauraci a objevoval jsem svůj nový iPad. Kamarád si proti mně točil s pivním táckem, na kterém byla barevná reklama jednoho z pivovarů. Myšlenky mi do sebe zapadly jako puzzle, v ten moment jsem měl před očima projekt iPublicity. Sedíte v prostředí oblíbené restaurace, využijete pro svou potřebu možnosti, které nabízí tablet a… Zasvítí na vás nabídka paintbolového centra – okamžitě máte impulz k tomu zajít si o víkendu s přáteli za zábavou,“ uvedl Češek.
Moderní projekt, interaktivita - to jsou nástroje mladých. Ředitel společnosti odkryl další z projektů, které v souvislosti s novinkou chystá. "Rozhodli jsme se podpořit mladé designéry/grafiky, kteří mají chuť, jsou akční a kreativní. Chtěli bychom formou soutěže vybrat člověka do našeho teamu. Výherce z řad studentů, či čerstvých absolventů uměleckých VŠ by u nás našli uplatnění a získali praxi na začátku své kariéry." Sledovat sociální síť projektu se tedy mladým vyplatí, v nejbližších dnech zde získají podrobné informace o soutěži.
Projekt nemá na poli reklamy obdoby nejen v Česku, unikátní je tento systém i v zahraničí, Češi se tak opět mohou zařadit mezi novátory.