Článek
Západočeská univerzita v Plzni ve spolupráci s BIC Plzeň – Podnikatelským a inovačním centrem připravila třetí ročník zimní školy projektu UNIPRANET. Tentokrát je kurz věnovaný tématu Tvář firmy jako konkurenční výhoda a proběhne v termínu 3. - 7. února v plzeňském hotelu Hazuka.
V průběhu přednášek, interaktivních workshopů a diskuzí se zaměříme se na tvář firmy v nejrůznějších souvislostech - řeč bude o efektivním marketingu, PR či marketingové komunikaci, povíme si, co to je a jak se buduje značka firmy, jak správně identifikovat zákazníka a na co si dát pozor při tvorbě webových stránek.
Jako každý rok se tváří v tvář setkáte s úspěšnými podnikateli. Letos svou účast potvrdil například Stanislav Bernard, předseda představenstva a tvář humpoleckého Rodinného pivovaru Bernard, či Petr Sýkora, zakladatel a tvář nadačního fondu Dobrý anděl.
Intenzivního pětidenního kurzu se mohou zúčastnit studenti všech mimopražských univerzit (nezávisle na studovaném oboru). S ohledem na téma a program kurzu se hledají zejména studenti dostatečně motivovaní k založení vlastního podnikání, případně s předchozí podnikatelskou zkušeností. Akce rozhodně není určena pouze pro studenty ekonomických fakult.
Závaznou přihlášku s dalšími informacemi zájemci naleznou na stránkách projektu UNIPRANET, případné dotazy zodpoví Tereza Halgašová z BIC Plzeň (email: halgasova@bic.cz, tel. 377 235379). Přihlášku je možné vyplnit do pátku 24. ledna.
Účast na zimní škole včetně ubytování, stravy a kulturního programu je plně hrazena ze zdrojů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, projektu Vytváření a posilování partnerství mezi univerzitami a praxí (UNIPRANET), jenž je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.