Článek
Provoz na trati byl ihned zastaven a na místo neštěstí vzápětí dorazili jak kralupští záchranáři, tak měštší i státní policisté a hasiči ze záchranného sboru SŽDC z Kralup. Přivolaná lékařka na místě konstatovala, že zranění osoby po střetu s rychlíkem nebyla slučitelná se životem.
Cestující z rychlíku R 607 byli po nehodě vyzváni vlakovým personálem k opuštění vlaku, bezpečně sešli ze železničního náspu do centra města a v doprovodu pracovníků Správy železniční dopravní cesty z nedalekého kralupského nádraží se během několika minut pěšky přemístili z místa nehody do železniční stanice Kralupy nad Vltavou k odjezdu do Prahy rychlíkem z Děčína.
V místě nehody byl provoz operativně obnoven pro průjezd po sousední koleji se sníženou rychlostí. Zdokumentování nehody trvalo kriminalistům a pracovníkům Drážní inspekce zhruba hodinu. Souprava rychlíku R 607 Ohře odjela z místa tragického střetu s 95 minutami zpoždění.

K tragické události došlo těsně před železničními viadukty v centru Kralup nad Vltavou.

Rychlík R 607 Ohře v čele s novou škodováckou lokomotivou 109E stál pod kralupským kopcem Hostibejk dlouhých 95 minut.