Článek
Čtyři studenti integrované střední školy automobilní v Brně, kteří se účastní celosvětové školní vzdělávací soutěže F1 ve školách pod týmem ISŠA RACING, vytvořili během čtvrtého ročníku nový český rychlostní rekord. Zajímavé je, že se tak stalo s malou dřevěnou formulí, kterou pohání sifonová bombička. Model zvládl překonat dráhu dlouho 25 metrů za pouhou 1 sekundu a 73 tisícin (1,073). Zanechali za s sebou daleko svou konkurenci a tým tvrdí, že mají ještě na víc.
Čtyři studenti integrované střední školy automobilní v Brně, kteří se účastní celosvětové školní vzdělávací soutěže F1 ve školách pod týmem ISŠA RACING, vytvořili během čtvrtého ročníku nový český rychlostní rekord. Zajímavé je, že se tak stalo s malou dřevěnou formulí, kterou pohání sifonová bombička. Model zvládl překonat dráhu dlouho 25 metrů za pouhou 1 sekundu a 73 tisícin (1,073). Zanechali za s sebou daleko svou konkurenci a tým tvrdí, že mají ještě na víc.
Čtyři studenti integrované střední školy automobilní v Brně, kteří se účastní celosvětové školní vzdělávací soutěže F1 ve školách pod týmem ISŠA RACING, vytvořili během čtvrtého ročníku nový český rychlostní rekord. Zajímavé je, že se tak stalo s malou dřevěnou formulí, kterou pohání sifonová bombička. Model zvládl překonat dráhu dlouho 25 metrů za pouhou 1 sekundu a 73 tisícin (1,073). Zanechali za s sebou daleko svou konkurenci a tým tvrdí, že mají ještě na víc. Jako jediní totiž testujeme v reálném větrném tunelu a zároveň dostáváme důležité rady od doc. Jaroše, který má dokonce zkušenosti s návrhem všem známým monopostům F1, tvrdí manažer týmu.
Čtyři studenti integrované střední školy automobilní v Brně, kteří se účastní celosvětové školní vzdělávací soutěže F1 ve školách pod týmem ISŠA RACING, vytvořili během čtvrtého ročníku nový český rychlostní rekord. Zajímavé je, že se tak stalo s malou dřevěnou formulí, kterou pohání sifonová bombička. Model zvládl překonat dráhu dlouho 25 metrů za pouhou 1 sekundu a 73 tisícin (1,073). Zanechali za s sebou daleko svou konkurenci a tým tvrdí, že mají ještě na víc. Jako jediní totiž testujeme v reálném větrném tunelu a zároveň dostáváme důležité rady od doc. Jaroše, který má dokonce zkušenosti s návrhem všem známým monopostům F1, tvrdí manažer týmu.
Čtyři studenti integrované střední školy automobilní v Brně, kteří se účastní celosvětové školní vzdělávací soutěže F1 ve školách pod týmem ISŠA RACING, vytvořili během čtvrtého ročníku nový český rychlostní rekord. Zajímavé je, že se tak stalo s malou dřevěnou formulí, kterou pohání sifonová bombička. Model zvládl překonat dráhu dlouho 25 metrů za pouhou 1 sekundu a 73 tisícin (1,073). Zanechali za s sebou daleko svou konkurenci a tým tvrdí, že mají ještě na víc. Jako jediní totiž testujeme v reálném větrném tunelu a zároveň dostáváme důležité rady od doc. Jaroše, který má dokonce zkušenosti s návrhem všem známým monopostům F1, tvrdí manažer týmu. Závody, kterých se účastní, jsou sice jen dva do roka (semifinále a finále České republiky) ale příprava na ně je téměř 10 měsíců.
Čtyři studenti integrované střední školy automobilní v Brně, kteří se účastní celosvětové školní vzdělávací soutěže F1 ve školách pod týmem ISŠA RACING, vytvořili během čtvrtého ročníku nový český rychlostní rekord. Zajímavé je, že se tak stalo s malou dřevěnou formulí, kterou pohání sifonová bombička. Model zvládl překonat dráhu dlouho 25 metrů za pouhou 1 sekundu a 73 tisícin (1,073). Zanechali za s sebou daleko svou konkurenci a tým tvrdí, že mají ještě na víc. Jako jediní totiž testujeme v reálném větrném tunelu a zároveň dostáváme důležité rady od doc. Jaroše, který má dokonce zkušenosti s návrhem všem známým monopostům F1, tvrdí manažer týmu. Závody, kterých se účastní, jsou sice jen dva do roka (semifinále a finále České republiky) ale příprava na ně je téměř 10 měsíců.
Čtyři studenti integrované střední školy automobilní v Brně, kteří se účastní celosvětové školní vzdělávací soutěže F1 ve školách pod týmem ISŠA RACING, vytvořili během čtvrtého ročníku nový český rychlostní rekord. Zajímavé je, že se tak stalo s malou dřevěnou formulí, kterou pohání sifonová bombička. Model zvládl překonat dráhu dlouho 25 metrů za pouhou 1 sekundu a 73 tisícin (1,073). Zanechali za s sebou daleko svou konkurenci a tým tvrdí, že mají ještě na víc. Jako jediní totiž testujeme v reálném větrném tunelu a zároveň dostáváme důležité rady od doc. Jaroše, který má dokonce zkušenosti s návrhem všem známým monopostům F1, tvrdí manažer týmu. Závody, kterých se účastní, jsou sice jen dva do roka (semifinále a finále České republiky) ale příprava na ně je téměř 10 měsíců. Jako jediný jihomoravský tým se s tím však nechtějí spokojit, proto pravidelně pořádají společně s obchodním centrem Futurum v Brně akce, kde každý z přihlížejících má možnost si zkusit odpálit model formule a mimo to i zjistit, jakou reakci má na zhasnutí červených světel (podobný systém startu je v F1).
Čtyři studenti integrované střední školy automobilní v Brně, kteří se účastní celosvětové školní vzdělávací soutěže F1 ve školách pod týmem ISŠA RACING, vytvořili během čtvrtého ročníku nový český rychlostní rekord. Zajímavé je, že se tak stalo s malou dřevěnou formulí, kterou pohání sifonová bombička. Model zvládl překonat dráhu dlouho 25 metrů za pouhou 1 sekundu a 73 tisícin (1,073). Zanechali za s sebou daleko svou konkurenci a tým tvrdí, že mají ještě na víc. Jako jediní totiž testujeme v reálném větrném tunelu a zároveň dostáváme důležité rady od doc. Jaroše, který má dokonce zkušenosti s návrhem všem známým monopostům F1, tvrdí manažer týmu. Závody, kterých se účastní, jsou sice jen dva do roka (semifinále a finále České republiky) ale příprava na ně je téměř 10 měsíců. Jako jediný jihomoravský tým se s tím však nechtějí spokojit, proto pravidelně pořádají společně s obchodním centrem Futurum v Brně akce, kde každý z přihlížejících má možnost si zkusit odpálit model formule a mimo to i zjistit, jakou reakci má na zhasnutí červených světel (podobný systém startu je v F1).
Nejbližší akcí, kde lze partičku sehraných středoškoláků vidět je Veletrh středních škol v Brně na brněnském Výstavišti ve dnech 23. - 24. listopadu. Budoucí středoškoláci tak budou mít možnost se přesvědčit, že i střední škola může být velice zábavná.