Článek
Vyrazili jsme krátce po deváté hodině ranní. Do Ostravy jsme přijeli krátce po třetí odpoledne. Husté sněžení začalo již v Praze a pokračovalo skoro až na Vysočinu. Dálnice byla sjízdná, ale průměrná rychlost se pohybovala mezi 90 – 100 km/h. Ležel na ní rozbředlý sníh, ve směru na Brno byla průjezdná s opatrností.
Ve směru od Brna na Prahu dálnice místy připomínala parkoviště kamiónů, které stály v odstavných pruzích a některé měly problémy jet dál. Na několika místech se okamžitě vytvořily kolony. Řidič cisterny na jedné benzínové stanici poznamenal: „Dneska to jede ještě dobře, už to bylo i horší. Záleží taky na tom, jak schopný řidič za volantem sedí.“
Před Brnem až za Olomouc byla dálnice bez problému sjízdná, mokrou posolenou vozovku místy střídala suchá cesta.
Na 290. kilometru ve směru na Ostravu byla doprava kvůli havárii kamiónů odkloněna na Staměřice a dále na Lipník nad Bečvou. V místě se vytvářely kolony se zdržením asi půl hodiny.