Článek
Jednání s klienty a partnery jménem firmy není nic složitého, přesto stále dělá mnohým byznysmenům problémy. Přitom stačí naučit se několik základních principů, které udržují dobré vztahy a otevírají dveře přesně tam, kam si přejeme.
Ladislav Špaček se ve své kariéře setkal s mnoha významnými lidmi, kteří se pohybují na vysoké společenské úrovni. Nezastavil se ovšem v době, kdy natočil televizní pořad o etiketě, právě naopak.
Svou novou knihu Etiketa obchodníka přizpůsobil nejmodernějším trendům ve firmách, protože jak sám říká, sektor obchodu a služeb se rozvíjí velmi rychlým tempem. Špačkův text bohatě doplnil ilustračními snímky uznávaný světový fotograf Robert Vano.
Co si obléknout na schůzku? Jak zvládnout pracovní oběd? Na co nezapomenout při osobní komunikaci? Přesně na tyto otázky praktická příručka etikety odpovídá. Je určená pro všechny podnikatele či zaměstnance, kteří jsou v osobním kontaktu s klienty: pojišťovací agenti, finanční poradci, privátní bankéři, realitní makléři, manažeři všech úrovní. Učí nás chovat se tak, aby si klient z přemíry nabídek vybral právě tu naši a měl trvalý zájem. Díky tomuto umění zvládneme proměnit každou příležitost v úspěch.