Článek
Na start se postavilo 122 posádek různých tříd. K vidění bylo několik vozů Mitsubishi Lancer Evo IX i X, Subaru Impreza WRX STI, BMW M3, Renault Clio, Honda i Suzuki. A samozřejmě nechyběla ani řada vozů ŠKODA různých typů. V rámci Rally pravidelnosti se závodu zúčastnil i vůz Trabant 601, který byl vzhledem ke svému roku výroby 1967 nejstarším vozem v závodě.
Vzhledem k tomu, že byla oblast závodu postižena povodní, byla zrušena rychlostní zkouška v Prosečném. Ale jedna rychlostní zkouška začínala v Pilníkově za fotbalovým hřištěm. Tato rychlostní zkouška byla dlouhá 13 km a závodníci ji absolvovali dvakrát - pod označením RZ4 a RZ8 a byla dlouhá 13 km.
První rychlostní zkouška RZ4 začala před jedenáctou hodinou, ale před polednem se strhl velký déšť. Snad proto v této RZ k odstoupilo hned jedenáct posádek - tři z důvodů havárií a zbytek pro technické závady. Připočteme-li ještě další havárii a technickou závadu při RZ8, odstoupilo jenom na pilníkovských RZ 13 posádek z celkem 21 odstoupených posádek. Obě pilníkovské RZ vyhrála posádka Sýkora J. - Škardová M. s vozem Škoda Fabia S2000 v nejrychlejším čase 7:36,4 minut, což odpovídá průměrné rychlosti 102,5 km/h. Tato posádka nakonec vyhrála i celou Rally Krkonoše.
Letos byla znát zvýšená opatrnost pořadatelů, protože byla velmi široká bezpečnostní pásma kolem trati. Pořadatelé stáli ve všech částech trati, ale i tak se našla řada neukázněných diváků, kteří pořadatele nerespektovali. Konkrétně jsme viděli asi šestičlennou skupinku polských diváků, která si vyloženě dělala, co chtěla, včetně přechodu tratě, a pořadatele ignorovala.
Zde jsou oficiální výsledky rally i výsledky jednotlivých RZ.