Článek
Regionální informační centrum Česká Skalice (RIC) provozované obecně prospěšnou společností Centrum rozvoje Česká Skalice poskytuje již od roku 2008 své služby nejen turistům, ale také místním občanům a celému svému okolí.
Činnost RIC od této doby výrazně narostla, a to i v návaznosti na potřeby aktérů v území, které jsou diskutovány na pravidelných setkáních, jež informační centrum pořádá. Kromě "íčka" s celoročním provozem v centru České Skalice je zajišťována i činnost sezónního informačního bodu v prostorách tzv. kuželníku v Babiččině údolí.
Informační centrum průběžně vydává vlastní letáky a další materiály, pomáhá při organizaci akcí v regionu a podílí se i na projektech s nadregionální působností.
Letos se informační centrum rozhodlo zaměřit na zlepšení propagace uvnitř i vně regionu. Součástí tohoto plánu je i tvorba nové vizuální identity Českoskalicka. Jejím základem by mělo být nové logo. To bude využito na informačních a propagačních materiálech, webových stránkách, v mobilní aplikaci, na suvenýrech pro turisty a bude i jedním z komunikačních prostředků. Soutěž o logo právě probíhá.
„Již delší dobu pozorujeme, že nám chybí jednotná grafická identita. Rozhodli jsme se proto uspořádat soutěž o logo Českoskalicka, které by nám mělo pomoci s prezentací regionu. Jsme velmi zvědaví, jaké návrhy se nám sejdou,” uvedl Jiří Kmoníček, ředitel Centra rozvoje Česká Skalice, o.p.s., jež je provozovatelem Regionálního informačního centra.
„Zabýváte-li se grafickou tvorbou, zapojte se. Znáte někoho, pro koho by účast v soutěži mohla být zajímavá? Dejte nám o něm vědět nebo mu tuto zprávu přepošlete,” dodal Kmoníček.
Tvorba loga je součástí celoročního projektu informačního centra, jehož cílem je budovat image Českoskalicka jako destinace s bohatou historií a možností atraktivního trávení volného času.
Další informace o soutěži: www.centrumrozvoje.eu, www.topdesigner.cz.