Hlavní obsah

Priessnitzovy léčebné lázně zvítězily ve Velké ceně cestovního ruchu

Novinky, Věra Janků

Již tradičně se v polovině ledna na brněnském výstavišti konaly mezinárodní veletrhy cestovního ruchu GO & REGIONTOUR. V rámci veletrhů byla slavnostně předávána také ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu. Priessnitzovy léčebné lázně si ve své kategorii odnesly prvenství.

Foto: Archiv PLL a.s.

Pro ocenění si přišla s obchodním ředitelem Tomášem Rakem také Kapka Sofinka, maskot vítězného dětského balíčku Priessnitzových léčebných lázní.

Článek

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu, kterou každoročně organizuje vydavatelský dům C.O.T. media a společnost Veletrhy Brno, je upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Odborná porota prestižní ankety tedy již podeváté hodnotila projekty přihlášené do kategorií Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší elektronická komunikace a Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Široká veřejnost pak rozhodla o vítězích v kategorii Nejlepší cestovní kancelář.

Priessnitzovy léčebné lázně z Jeseníku ovládly kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček svým speciálním dětským balíčkem Se Sofinkou za zdravím, vytvořeným pro děti trpící dýchacími problémy.

Balíček je součástí projektu Veselé lázně zaměřeného na rodiny s dětmi, kterým Priessnitzovy léčebné lázně reagují nejen na stále se zvyšující počet dětí, které do lázní přijíždí na léčbu, s rodiči na samoplátecký pobyt nebo jako jednodenní návštěvníci, ale také na stále neuspokojivou nabídku regionu pro rodiny s dětmi.

„Hodnocení odborné poroty a celkové vítězství v soutěži mě nesmírně potěšilo a moc si jich vážím. Pozitivní zpětná vazba pro jakoukoli práci je vždy důležitá. Vedle spokojených rodičů a dětí, kteří se u nás v lázních setkaly s programem Veselé lázně, je pro mne posudek specialistů na cestovní ruch dalším důkazem a motorem, že vize mého týmu míří správným směrem,“ komentoval ocenění Tomáš Rak, obchodní ředitel Priessnitzových léčebných lázní.

K vítězství dětského balíčku jesenických lázní přispěla mj. odvaha tvůrců zacílit produkt na specifickou cílovou skupinu. Balíček podle poroty dokázal zaujmout svojí komplexností, vtipem, skvělým zpracováním a dobrým propojením služeb a dalších provozovatelů. Na druhém místě se umístily Lázně Luhačovice, a. s. s balíčkem „Ve víru tance“, následovaly Státní léčebné lázně Jánské lázně, s. p. s „Programem proti bolesti zad“. Speciální cenou společnosti Veletrhy Brno bylo v kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček oceněno Město Litomyšl za projekt „Litomyšl – lázně ducha“.

O prestižním charakteru soutěže vypovídá fakt, že ceny vítězům předávaly osobnosti jako předseda Asociace cestovních kanceláří ČR Viliam Sivek, prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Roman Škrabánek či náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

Související témata:

Výběr článků

Načítám