Článek
Pro tým byl tento test jedinečnou příležitostí vyzkoušet týmové vozy BMW 320si přímo na trati, kde se již za necelý týden odehraje úvodní závodní dějství letošní sezóny.
Josef Křenek, šéf týmu: "Byl to první test letošní sezóny. Jednalo se především o ověření techniky po zimní repasi a vypracování základního nastavení podvozku s novými tlumiči Öhlins, které budeme v letošní sezóně používat. Pro Michala Matějovského to zároveň byla také první příležitost pro svezení s novým vozem a jsem rád, že mohu konstatovat, že byla naplněna všechna naše očekávání. Oba jezdci zajeli časy, díky kterým můžeme bojovat o nejvyšší příčky, přičemž čas Petra Fulína 2:02,755 byl nejrychlejším časem celého testu."
Petr Fulín: "Test nám potvrdil, že auto funguje a že jsme na nadcházející sezónu dobře připraveni. Mám tento okruh opravdu rád, je to trať, na které sice není moc zatáček, ale je trať s velkou tradicí a atmosférou, která dýchne úplně na každého. Navíc se mi i přes nachlazení podařilo zajet dobrý čas, takže jsem spokojen."
Michal Matějovský: "První den byl pro mne úplně nový a tak jsem se spíše učil. BMW je skvělé auto a jak v závodě, tak na silnici. Trochu mě sice trápilo řazení, než jsem si zvyknul na "háčko", ale myslím, že už se mi to podařilo zvládnout a tak teď jde už jen o to zrychlovat a zrychlovat. V příštím týdnu bych rád ještě zapracoval na fyzičce a pak to už vypukne naplno."
Tým se nyní vrací na pár dní zpět do Čech. Již ve čtvrtek se však celá týmová karavana přesune opět na slavný Autodromo Nazionale Monza, kde se o víkendu 23. a 24. března uskuteční první dva závody letošní sezóny. Do těch nastoupí pouze Michal Matějovský a Petr Fulín. Ve druhém závodním víkendu, který se uskuteční na konci dubna na Slovakia Ringu, by se tým měl představit již v plné síle, tedy i s Jaromírem Štádlerem a jeho SEATem.
O týmu Křenek Motorsport:
Tým Křenek Motorsport působí na tuzemské i mezinárodní závodní scéně již od roku 1996, kdy byla založena v Měšicích u Prahy. Zakladatelem je Ing. Josef Křenek, jenž se po absolutoriu vysoké technické školy v německém Rüsselsheimu a ukončení aktivní kariéry automobilového jezdce soustavně věnuje manažerské a organizátorské práci v oblasti motoristického sportu.
Závodní tým, který se dnes prezentuje především na okruzích, byl v minulosti aktivní také v rallye (1999 mistrovství světa v San Remo a britské Network Q rally) a závodech do vrchu. V roce 2005 tým získal mistrovské tituly ve všech závodních kategoriích (okruhy, vrchy i soutěže).