Článek
Stání s parkovacími hodinami také zamezí bezdůvodnému celodennímu odstavení vozidla před budovou a zbytečné blokaci místa. Služba bude pro klienty odboru na první tři hodiny zdarma. Stavbu zrealizoval Odbor investic Magistrátu města Plzně, vyžádala si 904 tisíc korun včetně DPH.
„Možnost parkování na nově zrekonstruovaném parkovišti v Koterovské ulici 162 je od 1. září nadále bezplatná, ale časově omezena na dobu tří hodin v době od 6 do 18 hodin. Řidič, který chce takto vozidlo zaparkovat, si musí na parkovacích hodinách nastavit dobu začátku stání a viditelně je umístit ve vozidle. Magistrát myslel i na řidiče, kteří parkovací hodiny v autě nemají. Ti je mohou získat ve vestibulu budovy dopravně správních agend,” uvedl Petr Náhlík, náměstek primátora pro oblast dopravy a životního prostředí.
Nově vybudované parkoviště je podle ředitele Úřadu správních agend Magistrátu města Plzně Petra Trinera další dokončenou částí postupné rekonstrukce magistrátní budovy v Koterovské ulici.
„V loňském roce na podzim dokončil magistrát zateplení obvodového pláště a střechy, výměnu oken a proměnou prošel i orientační systém v budově. Z důvodu lepší přehlednosti a orientace klientů došlo k instalaci nových informačních tabulí do každého patra,” zdůraznil Petr Triner.
V následujících týdnech dokončí magistrát rekonstrukci čtvrtého podlaží, dojde ke zřízení nových učeben autoškoly, zázemí pro učitele, šatny pro motoristy včetně nového sociálního zařízení.
Rekonstrukce parkovací plochy odstartovala 11. července, v průběhu prací bylo pro klienty úřadu vyhrazeno zadní (boční) parkoviště po pravé straně budovy. Vstup do objektu ani poskytované služby nebyly omezeny. S otevřením opraveného parkoviště je pro zaměstnance magistrátu i nadále vyhrazeno parkování za budovou.
„Výše uvedenou úpravou parkoviště spolu s trvalým vyhrazením parkovacího stání před budovou plzeňské radnice na náměstí Republiky, které je od dubna loňského roku celé k dispozici klientům magistrátu, přispívá město ke zvýšení komfortu občanů využívajících obecně služeb magistrátu,” doplnil Petr Náhlík.