Článek
„U silničářů je technologie speciálního plastového povlaku čím dál tím víc oblíbenější. Chceme si ji otestovat na první várce vybraných přechodů. Je sice třikrát dražší než klasické nástřiky silniční barvou, ale praxe ukazuje, že je mnohem odolnější, takže by se měla vyplatit. Zatímco klasický nástřik na asfalt má omezenou životnost a vydrží v hustě zatížených úsecích sotva rok, plastový, který je momentálně mezi silničáři hodně využívaný, až pět let,“ uvedl Petr Sobek z odboru dopravy bohumínské radnice.
Dodal, že v Bohumíně probíhá obnova značení na přechodech hlavních frekventovaných městských ulic zpravidla jednou za rok. Na některých bohumínských silnicích I. třídy, které patří Ředitelství silnic a dálnic, už dokonce přechody s plastovým povlakem jsou, například na ulicích 1. máje a Čs. armády. Pokud se plastový nástřik osvědčí i městu, označí jím radnice napřesrok další přechody na městských komunikacích.