Článek
Prostory hotelu Hesperia se každých čtrnáct dní stávají centrem tzv. podnikatelských snídaní. Účastníci zde mají možnost nejen posnídat s potenciálními obchodními partnery, ale především získat nové informace z nejrůznějších oborů, kontakty a nové obchodní příležitosti. Jak uvádí oblastní ředitel Kamil Komenda: „Obchodní vztahy jsou především o důvěře a osobních vazbách. Náš podnikatelský klub umožňuje vzájemné poznání a na základě sdílení kvalitních referencí podporuje spolupráci jednotlivých členů.“
Seznámit se s konceptem BforB přišel v den otevřených dveří také primátor Olomouce Martin Novotný, který činnost podnikatelů uvítal: „Jsem rád, že se koncept podnikatelských klubů prosazuje také v Olomouci. Líbí se mi aktivita podnikatelů a jejich snaha o vzájemnou pomoc a společný rozvoj.“
Podnikatelské prostředí je v regionech mnohdy zkostnatělé a neflexibilní. BforB přináší nový impuls k rozvoji, což dokládají také slova Kamily Zárychtové, ředitelky BforB: „Naším cílem je změnit atmosféru podnikání v celé České republice, vytvořit lokální místa důvěry, která budou pracovat ve prospěch místních firem. Jde tedy o mezilidské vztahy a kvalitní práci".
"Pomáháme utvářet mezi podnikateli takové vztahy, ve kterých konkurenci nahrazuje spolupráce, vzájemná důvěra, podpora a sdílení kontaktů,“ dodává ředitelka BforB v České republice.
V ČR existuje koncept BforB již přes dva roky a v současnosti má více jak 25 klubů v různých městech republiky, např. ve Zlíně, Praze, Hradci Králové, Brně, Ostravě, Pardubicích, Liberci či Plzni). BforB je rozšířen nejen v České republice, ale i v dalších evropských zemích či v Austrálii a na dalších kontinentech.