Článek
"Těší mě, že se Plzeň prosadila v tak silné konkurenci. V letošním ročníku Tourpropag soutěžilo na šest desítek subjektů a nechyběli mezi nimi ani tak zkušení tvůrci propagačních tiskovin, jako je například vládní agentura Czech Tourism," uvedla náměstkyně primátora Eva Herinková, která na slavnostním večeru v Písku ocenění převzala.
Soubor tiskovin, jehož přípravu a vydání koordinoval odbor prezentace a marketingu magistrátu, vznikl na začátku letošního roku.
"Novou podobou tiskovin jsme chtěli zaujmout, odlišit se od jiných měst a nabídnout graficky výraznou a ucelenou sadu brožur, po kterých turista intuitivně sáhne," vysvětlila Zuzana Smotlachová, vedoucí odboru prezentace a marketingu magistrátu.
Propagační materiály města se výrazně proměnily, a to nejen v rovině vizuální.
"Obsahují nové texty a fotografie, mapy i aktualizovaný systém užitečných informací, jako jsou například otevírací doby nebo vstupné," doplnila Martina Chomátová, která tvorbu tiskovin koordinovala.
Letos také město spustilo oficiální turistický web dostupný na adrese www.visitplzen.eu. "Právě synergie portálu s propagačními tiskovinami byla důvodem ocenění města v letošním ročníku soutěže Tourpropag," doplnila Zuzana Smotlachová.
Vedle základní brožury o Plzni jsou tradiční součástí kolekce skládací mapa města a soubor praktických brožur, mezi které patří Turistické cíle, Ubytování, Gastronomický průvodce, Plzeň pro děti a Kulturní přehled pro daný rok. Nově letos kolekci rozšířil Kapesní průvodce městem.