Hlavní obsah

Plzeň se umístila na druhé příčce v celostátní soutěži tiskovin Zlatý středník

Novinky, Alena Lochmannová

Turistická publikace Užij si Plzeň, kterou v loňském roce vydal Odbor prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně, sklidila úspěch. V prestižní celostátní soutěži Zlatý středník získala druhé místo v kategorii Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry.

Foto: Alena Oudová

Turistická publikace "Užij si Plzeň", kterou v loňském roce vydal Odbor prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně, sklízí úspěch.

Článek

Zlatý středník je jediná profesní soutěž, která v České republice hodnotí firemní média. Od roku 2002 oceňuje periodika určená k reprezentaci společnosti, její značky nebo služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům a zaměstnancům.

"Publikace vznikla původně jako časopis, který je distribuován hotelovým hostům. Slouží jako průvodce srdcem města, navíc obsahuje zajímavé informace vztahující se k období, ve kterém turista Plzeň navštíví. Původně hotelový časopis se stal oblíbenou turistickou brožurou, kterou zdarma nabízíme také návštěvníkům v informačním centru města," vysvětlila Zuzana Smotlachová, vedoucí odboru prezentace a marketingu.

Ve čtvrtek 10. května převzala na slavnostním vyhlášení soutěže v pražském divadle Vzlet ocenění náměstkyně primátora Eva Herinková.

"Moc mě těší, že právě město Plzeň obstálo v tak široké konkurenci na celostátní úrovni. Včerejší ocenění je důkazem kvality naší publikace. Je velice podařená nejen vizuálně, ale také obsahově. Návštěvník v ní nalezne klasické turistické informace, ale rovněž mnoho zajímavostí a postřehů vztahujících se k městu Plzni a životu v něm," uvedla Eva Herinková, náměstkyně primátora pro cestovní ruch.

Související témata:

Výběr článků

Načítám