Článek
V prvé řadě proměnou prošlo logo. Původní zelené vystřídalo zlaté logo složené z hexagonálních útvarů, které jsou pro samotnou budovu Kotvy tolik typické. „OD Kotva má úžasný příběh a historii. Její budova je naprosto jedinečná svou architekturou z konce 60. let. Logo tedy spojuje moderní vzhled s odkazem na kořeny značky,“ poukázal Petrů na využití geometrických prvků.
S logem přišel také nový jednotný vizuální styl a podzimní kampaň. Ta poukazuje na vše, co OD Kotva nabízí – od luxusních oděvů, přes exkluzivní doplňky a boty, parfumerii, špičkové fitness až po restaurace, kavárny a obchody s gurmánskými potravinami.
Byly spuštěny nové webové stránky www.od-kotva.cz., na kterých lze přehledně najít vše o Kotvě – od kontaktů, přes novinky až po informace o obchodech, značkách a produktech.
OD Kotva se však neproměňuje jen zvenčí. V originálním, otevřeném a přehledném prostoru přibude mnoho nových obchodů a služeb. „Zákazníci se mimo jiné mohou brzy těšit na trendy bar, vegetariánskou restauraci, wellness studio, kryo komoru, které dokonale doplní obchody s módou,“ dodal Petrů.