Hlavní obsah

Obchodní dům Kotva změnil nejen své logo

Novinky, Kamila Biddle

Pražský obchodní dům Kotva prochází významnou transformací. „Chceme zaujmout, odlišit se od ostatních nákupních zón v Praze a být vnímáni jako moderní a příjemné místo k nakupování,“ uvedl Jaroslav Petrů, generální ředitel společnosti Markland Kotva, jež obchodní dům vlastní.

Foto: Kamila Biddle

Kotva má nový háv.

Článek

V prvé řadě proměnou prošlo logo. Původní zelené vystřídalo zlaté logo složené z hexagonálních útvarů, které jsou pro samotnou budovu Kotvy tolik typické. „OD Kotva má úžasný příběh a historii. Její budova je naprosto jedinečná svou architekturou z konce 60. let. Logo tedy spojuje moderní vzhled s odkazem na kořeny značky,“ poukázal Petrů na využití geometrických prvků.

S logem přišel také nový jednotný vizuální styl a podzimní kampaň. Ta poukazuje na vše, co OD Kotva nabízí – od luxusních oděvů, přes exkluzivní doplňky a boty, parfumerii, špičkové fitness až po restaurace, kavárny a obchody s gurmánskými potravinami.

Byly spuštěny nové webové stránky www.od-kotva.cz., na kterých lze přehledně najít vše o Kotvě – od kontaktů, přes novinky až po informace o obchodech, značkách a produktech.

OD Kotva se však neproměňuje jen zvenčí. V originálním, otevřeném a přehledném prostoru přibude mnoho nových obchodů a služeb. „Zákazníci se mimo jiné mohou brzy těšit na trendy bar, vegetariánskou restauraci, wellness studio, kryo komoru, které dokonale doplní obchody s módou,“ dodal Petrů.

Související témata:

Výběr článků

Načítám