Článek
Zastoupeni v ní jsou čtyři reprezentanti města Plzně a dále pět osobností vybraných z řad odborníků na marketing a grafický design.
„Porota bude s odborem prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně, který za proces výběru nového městského loga odpovídá, spolupracovat i na specifikaci předmětu, účelu a poslání soutěže, stanovení soutěžního úkolu, podmínkách soutěže a podmínkách prokázání kvalifikačních předpokladů přihlašovatelů,” uvedl první náměstek primátora Martin Baxa.
Soutěž bude probíhat jako veřejná zakázka malého rozsahu formou dvoukolového hodnocení. K účasti v soutěži bude vyzváno minimálně pět studií vybraných z přihlašovatelů, kteří se přihlásí na základě výzvy zveřejněné na profilu zadavatele v únoru 2016. Oslovena budou studia, která prokáží nejlepší kvalifikační předpoklady.
Za město Plzeň jsou v komisi zastoupeni primátor Martin Zrzavecký a první náměstek Martin Baxa, z odborné veřejnosti plzeňský grafik Jan Košťál a výtvarník Karel Syka. Z řad odborníků jsou do komise nominováni Josef Mištera, děkan Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara Západočeské univerzity v Plzni, grafický designér Filip Blažek, jenž v porotě zastupuje profesní sdružení Unie grafického designu, dále Tomáš Mrkvička, který se dlouhodobě věnuje marketingu značek a strategickému marketingu a specializuje se na průzkumy a jejich interpretaci pro komunikační strategii, strategii značek a strategii digitálního marketingu.
Dalšími odborníky v komisi jsou Lubomíra Černá, ředitelka korporátní komunikace a marketingu Škoda Transportation a.s., a Markéta Chaloupková neboli ředitelka odboru strategie a marketingové komunikace agentury Czech Tourism. Stanoveni byli také čtyři náhradníci, a to František Steker, Jakub Kočí, Martina Zikmundová a Jindřiška Eliášková.