Článek
O Nikolu Kokyovou je velký zájem! Nedávno dokonce získala zakázku na focení kampaně pro světovou IT firmu. Protože „ajťáci“ jsou hraví lidé, vítězka tradiční národní soutěže krásy se dokáže před fotoaparátem proměnit v cyber girl a podobá se postavičkám z počítačových her, vzniká něco velmi zajímavého.
„Ještě tři týdny máme castingy na semifinálová kola, která začala minulý měsíc. Také se připravujeme na první semifinálové kolo, to začíná už příští čtvrtek a vyhlášení bude v sobotu 20. června. Hlásí se nám spousta krásných dívek. K tomu mám ve škole zkoušky a od dubna pomáhám organizovat pomoc rodinám v okolí mého rodného Kolína, takže se nenudím,“ svěřila se Nikola Kokyová.
Měla štěstí, že získala zakázku, o níž sní řada krásek po celém světě. Významně k tomu přispěl fakt, že po znovuvzkříšení tradiční soutěže krásy Miss České republiky ji organizuje nadační fond IT People, který spolupracuje se světovými IT firmami. Vydělané peníze Nikola hodlá využít k zaplacení studia na vysoké škole.
„Tyto peníze mi dávají svobodu, možnost věnovat se organizování dalšího ročníku Miss České republiky, a hlavně charitativnímu projektu Počítače dětem, který zajišťuje počítače pro děti z potřebných rodin pro jejich domácí studium.“ podotkla Kokyová.
Organizátoři národní soutěže krásy zvolili zcela jiný formát, než jaký byl v předchozích letech. Vyhýbají se spolupráci s bulvárními médii, spolupracují s vládními organizacemi a zaměřují se na charitu, zejména pak na vzdělávání dětí. Cílem soutěže není velké finále, soutěž probíhá půl roku formou série kulturních, společenských a charitativních akcí po celé České republice, kdy finále je podzimní tečkou za touto roadshow, která představí novou trojici nejkrásnějších dívek naší země.
„Doba velkých galavečerů a dalších podobných pořadů je pryč. Byla to sice doba krásná, ale je to minulost. Naše soutěž je zcela jiná, díváme se do budoucnosti. Soutěž je zde nejen proto, aby nalezla ty nejkrásnější dívky naší země a pomohla jim být v životě úspěšné. Chceme být naší zemi užiteční a soutěž vedeme tak, abychom měli určitý celospolečenský přesah,“ prozradil ředitel soutěže Robert Novotný.
Výtěžek ze soutěže je věnován na charitativní projekty jako je právě projekt Počítače dětem nebo pomůže ke vzdělání znevýhodněným dětem v rámci nového partnerství s Unicef ČR.
„Působíme na dívky, aby přes sociální sítě motivovaly své okolí k pomoci těm, kteří pomoc potřebují. Hledáme proto dívky nejen krásné, ale také dívky s důvtipem, a hlavně dívky s velkým srdcem," dodal Novotný, který je zároveň úspěšným fotografem a fotí i současnou kampaň s Nikolou Kokyovou.
„Obracejí se na mne i další společnosti, že chtějí nafotit kampaně. Jsem rád, že se takové věci dějí. Dává nám to všem naději v budoucnost.“