Článek
Diváci mohou vybírat z více než 20 představení činohry NdB, která se odehrají v Redutě. „Do kampaně jsme zahrnuli kompletní repertoár, který na naší druhé scéně hrajeme. Diváci se tak mohou těšit i na oblíbenou Mirandolínu, na novinky Velmi, velmi, velmi temný příběh a Idomeneus, a dokonce i na exkluzivní inscenaci spojenou se zážitkovou gastronomií – Vévodkyně a kuchařka,“ uvedl umělecký šéf činohry NdB Milan Šotek.
Po představení mohou diváci částku, kterou si sami zvolí, předat v hotovosti do připravených boxů, po načtení QR kódu zaplatit pomocí mobilního telefonu nebo platební kartou na pokladně.
„Cena kultury v těchto dnech nespočívá jen v její ekonomické hodnotě, ale i v přínosu pro ducha naší společnosti. Koncept dobrovolného vstupného je do značné míry experiment, kterým nám diváci vyjádří jednoznačné ohodnocení. Zároveň chceme všem našim divákům vysvětlit, proč se špičková profesionální kultura nedá dělat za hubičku,“ vysvětlil ředitel Národního divadla Brno Martin Glaser.
Vstupenky za 1 Kč je možné zakoupit na všech obvyklých distribučních místech Národního divadla Brno, a to on-line, na pokladnách i u prodejních partnerů. Kompletní informace o kampani naleznou diváci na webových stránkách www.ndbrno.cz/kulturamacenu.
Kampaň doprovodí výstava v divadle Reduta, která chce divákům přiblížit reálný obraz financování a ceny kultury v České republice na příkladech spojených s Národním divadlem Brno. Stejně jako celá kampaň ponese název #KulturaMáCenu.