Článek
DIC je teprve druhou firmou v 62 leté historii Miss Universe, se kterou byla podepsána smlouva na 10 let.
„Donald Trump je charismatický člověk. Přečetl jsem všechny jeho knihy a přál jsem si jej alespoň jednou potkat. Myslel jsem i na spolupráci s ním, a touto dohodou jsem si splnil svůj sen,” řekl prezident DIC Luboš Říha.
Spojení značky DIC s jedním z nejznámějších brandů na světě je obrovský úspěch. Týden před konáním světového finále jsou webové stránky Miss Universe Organization nejnavštěvovanějšími stránkami na světě, otevře je asi 80 miliónů lidí denně.
Přímý přenos z vyhlášení nové Miss Universe sledují více než 2 miliardy obyvatel naší planety. Jméno tvůrce korunky se objeví v nejprestižnějších life-stylových a módních časopisech. Česká firma DIC se tak stává tváří Miss Universe Organization pro celý svět.
Miss Universe Organization má své partnerské firmy ve více než devadesáti zemích celého světa, zejména pak v zemích, jako je Čína, Thajsko, Vietnam a Indonésie. Nesmírně populární je ale soutěž také v zemích Latinské Ameriky a přitahuje pozornost milionů lidí.
Soutěž Miss Universe 2014 proběhne v lednu 2015 a vítězka se již bude pyšnit diamantovou korunkou od DIC.